quinta-feira, 1 de dezembro de 2016

Original 90's


From the series #livethepresent, I decided to give me as a present this treat that I so appreciate: retro roller blades! For those whom might not know, I started to rollerskate when I was around 4 years old, and is pretty much like riding a bike: once learned never fogortten! I always preferred four wheel roller skates to the inline ones, so now I can only make this hobby by which I always have been passionate, a habit. Who will come along with me? -- 

Da série #vivaopresente decidi me dar de presente esse mimo que tanto aprecio: patins retrô! Para quem não sabe, comecei a andar de patins com uns quatro anos de idade, e é que nem andar de bicicleta: uma vez aprendido nunca esquecido! Sempre preferi o de 4 rodas ao inline, então agora só me resta tornar esse hobby pelo qual sempre fui apaixonada, um hábito. Quem vai me acompanhar? 


Nenhum comentário:

Postar um comentário